سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دستاورد دانش، بی رغبتی به دنیاست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 91 اسفند 24 , ساعت 8:53 عصر

آدما رسمشونه پابند دلدار نمیشن

خوب گرفتار میکنن اما گرفتار نمیشن

آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن

دلو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن

.............................................................................................  ...............  .....................

در میان دست هایت عشق پیدا میشود

زیر باران نگاهت نسترن وا میشود

با عبور واژه ها از گوشه لب های تو

مهربانی های قلبت خوب معنا میشود

......................................................................................  ..  ................  .........................

کاش کسی تو دلم پا نمیذاشت ، کاش اگه پا میذاشت دلم رو تنها نمیذاشت ، کاش اگه تنها میذاشت ردپاشو روی دلم جا نمذاشت

..........................................................................................  ...................  ..........................

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه برمیگردی و نگاهش میکنی

وقتی دل مرا شکستی ، یک بار بر میگشتی و فقط نیم نگاهی میکردی

................................................  .....................  ...................................  ....  .............................

قلب  من  کوچک  بود ، عشقتولیکبزرگ ، منزاندازهقلبمبیرون ، عاشقتبودموازعشقتوسرشار ولیسالیانبسیار،ماندهامعاشقتو ، تاکهاندازهاینعشقتو را ، دردلمجایدهم،وهنوزم باید ، عاشقتخواهمبود ، گرچهتورفتیودلتنهاشد،گرچهاینعشقبدونتوغمیبرماشد.

........................................................................................................................................

وقتی یکی خیلی میخنده حتی برای چیزای احمقانه و پیش پا افتاده بدونید که اون از درون عمیقا غمگینه...!

وقتی خیلی میخوابه یعنی تنهاست...!

و وقتی کم حرف میزنه یا سریع حرفشو جمع و جور میکنه یعنی یه رازی تو سینش داره...!

……………..........……………………………………………………………………

دلم کسی را میخواهد ... کسی که از جنس خودم باشد ... دلش شیشه ای ... گونه هایش بارانی ... دستانش کمی سرد ... نگاهش ستاره باران باشد ... دلم یک ساده دل میخواهد ... نمی خواهم فرهاد باشد ... کند : (خوب)

وه بتراشد ...!

………………………………………………………..……………………………………………

تو این دنیا تو این عالم ، میون این همه آدم ، ببین من دل به کی دادم ، به اونی که نمیخوادم ، دلم شیشه دلش سنگه ، واسه سنگه دلم تنگه

...............................................................................................................................................

در خواب ناز بودم شبی دیدم کسی در میزند ، در را گشودم روی او دیدم غم است در میزند ، ای دوستان با وفا از غم بیاموزید وفا ، غم با همه بیگانگی هر شب به من سر میزند

..................................................................................................................................................



لیست کل یادداشت های این وبلاگ